četvrtak, 28. ožujka 2013.

POSTOJI LI ALTERNATIVA ISUSU KRISTU?



            Što je s nama kršćanima? Punimo li i mi alternativne dvorane i ambulante? Hodočastimo li i mi stotine pa i tisuće kilometara da bi potražili ono što nam, u najmanju ruku ne treba? Trošimo li i mi telefonske impulse da bi se čuli s onima koji će nam svojom neobjašnjivom vidovitošću objaviti buduće događaje, koji će nas ako treba savjetovati i izliječiti na daljinu?
S gorčinom i boli kažem: I mi kršćani postali smo pacijenti kojekakvih šarlatana. Zar je to moguće? Ne samo da je moguće, već je to naša gorka stvarnost. Ne pretpostavljam, već govorim ono što znam. Stoga sam uvjeren da je krajnje vrijeme da se o ovom problemu progovori trijezno i ozbiljno, ali i otvoreno i nedvosmisleno, jer je stanje zabrinjavajuće. Zašto? Zato jer su posljedice ovih i sličnih zabluda više nego tragične. Nažalost mnogi toga nisu svjesni, pa ovakva upozorenja proglašavaju pretjeranima i tretiraju ih kao zastrašivanje ljudi. No problem je u tome što su ljudi već toliko prestrašeni samih sebe i svoje praznine da naprosto moraju tražiti bilo kakav izlaz. Prestrašeni su i učeni i neuki, i siromašni i bogati, i mali i veliki. Sve pojave treba promotriti i nazvati pravim imenom. Znam da to možemo naći u knjigama nekih duhovnih pisaca, ali koliko su one poznate i dostupne najširem krugu ljudi?
        Riječ je o duhovnoj borbi koja se vodi svim sredstvima. U ovom se trenutku čini da naši neprijatelji bolje koriste svoje oružje nego mi svoje. A što je još gore - neki među nama i ne znaju kakvo im oružje stoji na raspolaganju. Kršćani su od svoga Utemeljitelja pozvani da budu sol zemlje i svijetlo svijeta. No nisu pozvani tek tako, da idu grlom u jagode, kako kaže naš narod. Gospodin Isus nakon uskrsnuća, a prije uzašašća na nebo, pokušava svoje učenike još jednom usmjeriti prema glavnom cilju. Nakon njihove početne zbunjenosti «otvori im pamet da razumiju Pisma te im reče: ''Ovako je pisano: 'Krist će trpjeti i treći dan ustati od mrtvih, i u njegovo će se ime propovijedati obraćenje i otpuštenje grijeha po svim narodima počevši od Jeruzalema.'' Vi ste tomu svjedoci. I evo, ja šaljem na vas Obećanje Oca svojega. Ostanite zato u gradu dok se ne obučete u Silu odozgor.» (Lk 24,45-49).
        
Stoga bi Kristovi učenici, kršćani, na temelju ovih riječi trebali biti nepobjedivi u svim borbama. Zašto? Zato jer im je, ne samo obećana već i dana Sila odozgor, Sila Svevišnjega kojoj se ne može suprotstaviti ni jedna druga sila, ni sve koalicijske sile zajedno.
No postavlja se pitanje: Koliko nas čvrsto i nepokolebljivo vjeruje da smo upravo mi ti na koje se odnose ove Isusove riječi, da smo mi nasljednici ovih obećanja, da smo i mi kao živi članovi Kristove Crkve obučeni u Silu odozgor?

Nema komentara:

Objavi komentar