ponedjeljak, 17. lipnja 2013.

MOŽDA ĆETE ČUTI MOJU ŠUTNJU KAD NE ČUJETE MOJE RIJEČI



Mir Vama!
Ja sam govorio, govorim i još ću govoriti, ali ću jednom i zašutjeti. Možda ćete čuti šutnju, kad ne čujete riječ!
Zar vam nisam rekao: „Doći će dani kad ćete zaželjeti vidjeti i jedan dan Sina Čovječjega, ali ga nećete vidjeti“ (Lk 17,22)?
Da, rekao sam.
Vi to čitate, ponavljate, prepričavate, učite jedni druge, propovijedate o mojim riječima, ali je malo onih koji ih prihvaćaju i žive onako kako sam htio i rekao.
Umjesto toga, vi od mojih svemoćnih božanskih riječi pravite svoje ljudske nemoćne riječi.
Moje su riječi trebale promijeniti vas i vašu zemlju, trebale su ne samo povratiti vam prvotni sjaj, već su vas trebale uzdići u nebeski velesjaj, a vašu zemlju učiniti predvorjem raja.
U zajedništvu s Ocem i Duhom dao sam vam vlast nad zemljom i nad svime što je u njoj, na njoj i nad njom.
Sjetite se ovih riječi: „Na svoju sliku stvori Bog čovjeka, na sliku Božju on ga stvori, muško i žensko stvori ih. I blagoslovi ih Bog i reče im: "Plodite se, i množite, i napunite zemlju, i sebi je podložite! Vladajte ribama u moru i pticama u zraku i svim živim stvorovima što puze po zemlji!“ (Post 1,27-28).
Umjesto vladanja, vi ste skliznuli u nevjerojatno ropstvo. Sami ste robovi i porobljavate druge i sve što je oko vas.
Sami ste neprijatelji i svuda oko sebe stvarate nove neprijatelje.
Zašto?
Ja vam nikada nisam govorio tako i nikada vas nisam poučavao da tako činite.
Tko vas je učio?Koga slušate?Koga slijedite?Čemu vas uči taj vaš učitelj?
Kamo vas vodi taj vaš vođa?
Da, još ću govoriti, još malo, ali snažno i moćno.
Govorit ću svakoj duši i svakom srcu pojedinačno.
Govorit ću vam kao svom narodu, kao svojim ljubljenim izabranicima, kao svojoj istinskoj Crkvi – svome mističnom Tijelu, govorit ću vam riječima i znakovima, silom i snagom, sjajem i vatrom, spoznajom i viđenjima, snovima i proroštvima, a onda ću zašutjeti dok ne dođe moj Dan.

Nema komentara:

Objavi komentar