subota, 1. lipnja 2013.

POVRATAK U BOŽANSKU OBITELJ




POVRATAK U BOŽANSKU OBITELJ                           

Primi mir Presvetog Trojstva, Oca, Sina i Duha Svetoga!
Primi blagoslov Kraljice mira!
Iz Nebeske Obitelji si proizišao u Nebesku se Obitelj trebaš vratiti!
Čeka te tvoje 'mjesto' onako kako ti je Sin rekao: „Neka se ne uznemiruje srce vaše! Vjerujte u Boga i u mene vjerujte! U domu Oca mojega ima mnogo stanova. Da nema, zar bih vam rekao: `Idem pripraviti vam mjesto`? Kad odem i pripravim vam mjesto, ponovno ću doći i uzeti vas k sebi da i vi budete gdje sam ja“ (Iv 14,1-3).
Mnogima se od vas odlazak ili povratak Ocu, Očinskom domu, nebeskoj Obitelji čini nemogućim, teškim ili pak strašnim. A nije ni jedno, ni drugo, ni treće. Stoga te pozivam da prije odlaska, prije povratka, u srce svoje primiš istinu o sebi kao članu Božje Obitelji. I kad se to dogodi, pitanje povratka neće ti predstavljati nikakav problem niti će ti zadavati neku brigu. Znat ćeš sve što trebaš znati.Vjera, nada i nadasve ljubav osvjetljivat će tvoj povratak i sam ćeš žudjeti silnom žudnjom da se konačno vratiš u svoju pravu Obitelj i sjediniš sa svojim Bogom.U Božanskoj su obitelji tvoj Bog Otac, Bog Sin - Brat, Bog Duh Sveti, Majka Marija, članovi tvoje zemaljske obitelji, braća i sestre iz čovječanstava. To je život u cjelovitosti istine prožete Duhom neuništive sile koju prožima sveobuhvatna i veličanstvena ljubav.
Draga djeco, vaš veliki problem je što niste cjeloviti, što ne vidite, ne čujete i ne doživljavate cjelovito ni zemaljsku, a kamoli Božansku stvarnost. Vaša iskustva sebe, svoje osobnosti, iskustva obitelji, oca, majke, braće i sestara, iskustva zajedništva jesu manjkava, a ponekad i kod nekih potpuno iskrivljena. Ja sam ti dao darove, a neki od njih još uvijek nisu funkcionalni. Zašto?
Zato što si bio pod utjecajem propadljivog svijeta i slijedio si njegovu logiku, a ne logiku moje riječi.
Majka Sina Božjega je Majka vjere, nade i ljubavi i obraća vam se, dolazi k vama da vas privuče svojim majčinskim, bezgrješnim i cjelovitim Srcem, da vas pouči i ohrabri da i sami preuzmete cjeloviti život koji vam je darovan.Vi niste stvoreni da budete nepotpuni, hendikepirani, neizvjesni i nesigurni. Ne, nikako. Vi ste moji i kakav sam Ja takvi i vi trebate biti. Kako bih Ja kojim sam savršen, svet i sama Ljubav htio da moja djeca ne budu isto takva? To je nemoguće.
Istina je da ste moji, da ste dio mene, dio moje savršenosti, svetosti i ljubavi. I svatko tko vas uvjerava u suprotno, taj je u opasnoj zabludi ili je pod opsjednućem Zloga koji se u punoj svijesti i slobodi opredijelio da napusti Božansku Obitelj i osnuje svoju Sotonsku obitelj.
I od tada, svim svojim silama i sposobnostima koje ima kao moj dar, pokušava pridobiti ljude svih vremena i prostora da mu se pridruže, da uđu u njegovu obitelj. On na izvana oponaša ono što je vidio u Božanskoj Obitelji, ali na negativan način. I tako je prijevarama i lukavstvima mnoge zaveo i strovalio u pakao.
Bez mene se ne možete oduprijeti niti njegovim prevarama niti njegovim snagama. Tko želi svoje spasenje, tko se želi vratiti u Božansku Obitelj neka slijedi primjer i način života Majke Marije, Majke Sina Božjega. Koji je to način života?
To je potpuno povjerenje u Boga i cjelovito predanje života Duhu koji onda u vama čini sve ono što je potrebno za vaše preobraženje, za vaš prijelaz u novi život, za vaš povratak u Obitelj iz koje ste i potekli. Svi vi koji imate zemaljske obitelji koje su utemeljene na povjerenju i ljubavi, znate koliko vam one znače, kako vam pružaju sigurnost, mir i radost. A zamislite tek kako je u Božanskoj Obitelji!
Došli su dani kada vam govorim na još izravniji način, kada vam pokazujem gdje se nalazite i kamo ste se uputili. Duh će djelovati na vaš duh, dušu, psihu, razum i sva osjetila tako da će se svatko od vas susresti s istinom o sebi i Božanskoj Obitelji. I tada će svatko biti još jednom pozvan da se vrati u Očev dom. I tada će svatko u punoj svijesti i slobodi odlučiti kojoj će se obitelji prikloniti – Božanskoj ili Sotonskoj.Ovo su dani i trenuci kada vas Duh priprema za tu konačnu odluku. Stoga budite poslušni i poučljivi Riječi Života. Vjerujte da ste sasvim blizu Ocu, Sinu i Duhu Svetom. Vjerujte, vjerujte jer je to za sada uskraćeno vašim tjelesnim očima. Zašto?
Zato da duhovno progledate i počnete gledati duhovnim očima koje me jedino mogu vidjeti, Mene i moja djela, moj Svijet, moje Kraljevstvo. Ne bojte se gubiti ono što vam nije potrebno, a pogotovo ono što vam je štetno. Što prije počnete gubiti suvišno, prije ćete početi dobivati potrebno. Što brže budete gubili štetno, brže ćete dobivati korisno. Zaista, zaista vam govorim ove riječi. Ne bojte se!
Znam da se bojite prijevare Zloga, stoga vam i ponavljam: Ne bojte se. I moja vas riječ upozorava na njegova lukavstva i laži, ali jedno je biti oprezan, a drugo je biti paraliziran strahom. Stoga sam vam rekao preko vašega brata Ivana, moga apostola i ljubimca i ovo: „Ljubljeni, ne vjerujte svakom duhu, nego provjeravajte duhove jesu li od Boga, jer su mnogi lažni proroci izišli u svijet. Po ovom prepoznajete Duha Božjega: svaki duh koji ispovijeda da je Isus Krist došao u tijelu, od Boga je. A nijedan duh koji ne ispovijeda takva Isusa, nije od Boga: on je Antikristov, a za nj ste čuli da dolazi i sad je već na svijetu. Vi ste, dječice, od Boga i pobijedili ste ih jer je moćniji Onaj koji je u vama nego onaj koji je u svijetu. Oni su od svijeta, zato iz svijeta govore i svijet ih sluša. Mi smo od Boga. Tko poznaje Boga, nas sluša, a tko nije od Boga, ne sluša nas. Po tom prepoznajemo Duha istine i duha zablude.
Ljubljeni, ljubimo jedni druge jer ljubav je od Boga; i svaki koji ljubi, od Boga je rođen i poznaje Boga. Tko ne ljubi, ne upozna Boga jer Bog je ljubav. U ovom se očitova ljubav Božja u nama: Bog Sina svoga jedinorođenoga posla u svijet da živimo po njemu. U ovom je ljubav: ne da smo mi ljubili Boga, nego - on je ljubio nas i poslao Sina svoga kao pomirnicu za grijehe naše.
Ljubljeni, ako je Bog tako ljubio nas, i mi smo dužni ljubiti jedni druge. Boga nitko nikada ne vidje. Ako ljubimo jedni druge, Bog ostaje u nama, i ljubav je njegova u nama savršena. Po ovom znamo da ostajemo u njemu i on u nama: od Duha nam je svoga dao. I mi smo vidjeli i svjedočimo da je Otac poslao Sina kao Spasitelja svijeta. Tko ispovijeda da je Isus Sin Božji, Bog ostaje u njemu, i on u Bogu. I mi smo upoznali ljubav koju Bog ima prema nama i povjerovali joj. Bog je ljubav i tko ostaje u ljubavi, u Bogu ostaje, i Bog u njemu. U ovom je savršenstvo naše uzajamne ljubavi: imamo pouzdanje na Sudnji dan jer kakav je on, takvi smo i mi u ovom svijetu. Straha u ljubavi nema, nego savršena ljubav izgoni strah; jer strah je muka i tko se boji, nije savršen u ljubavi. Mi ljubimo jer on nas prije uzljubi. Rekne li tko: "Ljubim Boga", a mrzi brata svog, lažac je. Jer tko ne ljubi svoga brata kojega vidi, Boga kojega ne vidi ne može ljubiti. I ovu zapovijed imamo od njega: Tko ljubi Boga, da ljubi i brata svoga“ (1 Iv 4,1-21).
Čujete li što i kako govori vaš brat Ivan koji se opredijelio za svoga Boga, za povratak u Očev dom, u nebesku Obitelj? On je jedan od vas. I svi ste pozvani da učinite ono što je i on učinio. Poput njega uzmite Majku Sina Božjega, majku Mariju za svoju majku i ona će vam sigurno pomoći da svoj preostali dio života u sadašnjem svijetu, svoje preostale dane iskoristite za vaše potpuno i nepovratno predanje Bogu.
Evo sada kada ste sve ovo čuli, ne čekajte, ne oklijevajte, već činite ono što ste čuli. Zašto bi vam sumnje obuzimale srce zbog ovoga? Zar vam govorim nešto čudno, nelogično, zastrašujuće, neizvedivo, sumnjivo, opasno? Da, znam, sve ovo što govorim je čudno, nelogično, zastrašujuće, neizvedivo, sumnjivo i opasno za one koji žive po logici propadljivog svijeta. No, vi se ne dajte zbuniti. Zar ove riječi nisu već odavno zapisane u knjizi koju sami zovete svetom knjigom, u Bibliji?
Zar se ne divite ljubljenom učeniku Sina Božjega - Ivanu, kako je bio dobar, vjeran i pun ljubavi?
Ako mu se divite zašto mu ne vjerujete?Zašto ga ne poslušate? Zašto ne činite ono što vam savjetuje? Zašto mislite da bi riječi poput ovih dolazile od Zloga? Zar bi vas on htio i mogao savjetovati ovako: 'U ovom je ljubav: ne da smo mi ljubili Boga, nego - on je ljubio nas i poslao Sina svoga kao pomirnicu za grijehe naše. Ljubljeni, ako je Bog tako ljubio nas, i mi smo dužni ljubiti jedni druge'? Zli je sposoban pretvarati se u sve i svašta, samo nije sposoban praštati i ljubiti. A Ja, Vječna Ljubav pozivam vas u Ljubav i ništa drugo.
Evo, dogovorimo se. Isprobajte sve ovo što ste čuli i provjerite što će vam se početi događati kad prihvatite ove riječi, tj. kad počnete živjeti po njima. Dat ću vam dovoljno vremena da isprobate istinitost ovih riječi i dovoljno vremena da odustanete kad primijetite da vaš život ide prema zlu i da se vratite na neki drugi put. Ja sam vaš Bog, vaš Otac, vaš Spasitelj i vaš Posvetitelj, a vi ste moja predraga i ljubljena djeca. Stoga sam s vama, stoga vam govorim, stoga sam strpljiv s vama, stoga ne odustajem dok mi se ne vratite. Vratite mi se, ljubljena djeco! Vrijeme je za povratak!

Nema komentara:

Objavi komentar